en blogg om strikkedilla og andre hverdagshendelser

tirsdag, september 06, 2011

En ego-ettermiddag

noen ganger kjenner jeg at man blir litt for opptatt med å ta vare på og tilfredstille de rundt seg at man glemmer å ha en nødvendig ego-trip iblant.
En slik hadde jeg i går.
Den startet med raske rytmer her. Med mange lystige damer som ville prøve noe nytt.


bilde er lånt fra http://www.madamqadam.no/
Jeg har aldri prøvd magedans før, men jeg må si at det absolutt kan anbefales.
Det brakte virkelig et smil frem på mine lepper.
Og tenker en som så at: 'Dette får jeg ikke til, jeg har jo ikke rytme', så kan en trøste seg med at det er det nok mange andre som sliter med også.
Prøv det!
Kos deg!

Kvelden ble avsluttet med en av mine gamle favoritter mens jeg satt meg godt tilbake i sofakroken.



Om dere ikke har sett denne, så kan den absolutt anbefales!
Bringer frem latter og tårer, og den er ordentlig fin!

Ønsker alle en fin uke

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du la igjen en hilsen :)