en blogg om strikkedilla og andre hverdagshendelser

lørdag, oktober 29, 2011

Halloweenfesten er overstått

Vi har lekt, vi har skremt og vi har dansa!
Til og med mor kledde seg ut!
Her fikk dere et lite glimt av meg.
Følte meg virkelig som en heks, men det var da ikke alle barna som trodde på det da...

Mannen var nede på skummelløypen og skremte alle barna etter beste evne.
LilleSnupp hadde det også moro,
og er veldig klar for å gå knask eller knep på mandag.

Da tenker jeg at jeg må vise frem det hjemmesydde kostymet
som jeg er så stolt av å ha fått til.

Ønsker dere alle en flott Halloween-helg,
og utfordrer dere til å vise frem egne kostymer

1 kommentar:

  1. Så kule du va !
    Glede meg til å sjå kostymet du har sydd :)

    Klem Birgit

    SvarSlett

Tusen takk for at du la igjen en hilsen :)