en blogg om strikkedilla og andre hverdagshendelser

onsdag, oktober 26, 2011

Verdens gang

er slik at jeg ikke alltid klarer å ta alt innover meg....
Det føles som det er så langt unna, det er så uvirkelig og det angår ikke meg eller de jeg er glad i.
Kanskje en egoistisk tankegang, men denne tankegangen tror jeg faktisk at det er en del av rundt om.

Akkurat nå synes jeg at det som skjer i verden kommer litt nærmere. Slik som dette for eksempel.
Grunnen til det er at om et par uker pakker vi kofferten (eller hvertfall tar med oss en tom koffert) og drar til Asia.
Turen går først til Beijing med sightseeing og shopping på perlemarkedet.
Etter 5 dager der skal vi videre. Til Bangkok.... Om flyet lander da....

Kjenner at verden plutselig kom noe nærmere enn den har vært...
Og de krokodillene har innmari skarpe tenner....

2 kommentarer:

  1. Såå gøy å "finna" deg her då,..kopla ikkje det når du skreiv på facebook eg ! Så koselig blogg, og så vanvittig masse fint du strikke :)
    Trur eg sko vore på kurs hos deg !

    Heldige dåken e så ska på feri, høyres fantastisk ut ! Dåken 3 så ska ?

    Stor klem !

    SvarSlett
  2. vi skal på tur alle sammen, så det var dumt at det kræsja med turen din til storbyen.
    Jeg inviterer gjerne på kurs med kost og losji samt sightseeing etter jul. det koster bare noe interiør-råd, og det tenker jeg du klarer fint :)

    stor klem tilbake!

    SvarSlett

Tusen takk for at du la igjen en hilsen :)