en blogg om strikkedilla og andre hverdagshendelser

mandag, november 28, 2011

julegavetips

er noe jeg trenger i hopetall....

Jeg hadde et ønske om å lage en del selv, men plutselig er det jo nesten desember....
Ikke vet jeg hva jeg skal lage heller.
Det må jo gå litt raskt.
Pulsvanter kan jo være bra eller?
Slik som disse kanskje?
Bildet er lånt herfra (ravelry link)

Lurer på om jeg skal stupe ned i garnkurven og se hva jeg finner...

Kanskje litt senere når jeg ikke føler meg så tufs?
Ja, det tror jeg.

Og i mellomtiden har jeg kanskje fått noen gode tips i kommentarboksen

3 kommentarer:

  1. Anbefaler ein kikk på tantkofta.blogspot.com, ho har nokre kjempefine lettstrikka pulsvarmere, med blad i kanten. Lekre! Eg har dei avbilda i min blogg og, med direkte link.. Lukke til!

    SvarSlett
  2. Pulsvarmere, sokker, tøfler, votter... mange muligheter :)

    SvarSlett
  3. Så moro at du også ville forsøke deg på desse frå tantkofta! Eg er særs nøgd med mine, sjølv om eg måtte følgje oppskrifta veldig nøye på dei fyste bladene - ikkje så sosial strikk, nei.. I oppskrifta fyljer det med ein forklaring av øh, øhpt og dhpt, etter der ho har beskrevet rapporten. Ho har også ein videosnutt som skal forklare øh. Kort sagt er øh ein måte å auke ein maske på, nesten usynleg. Håper du finn forklaringa, og lukke til! Det er ikkje så vanskeleg som det ser ut som! Berre ta kontakt igjen om du ikkje får det til! Systro

    SvarSlett

Tusen takk for at du la igjen en hilsen :)