en blogg om strikkedilla og andre hverdagshendelser

søndag, november 27, 2011

Sliten, lykkelig og full av opplevelser å fordøye

Det er vel litt av det jeg sitter igjen med.

Turen til Beijing gikk strålende. Men jetlag er ikke noe jeg har erfaring med, og jammen tok det endel dager før jeg var tilbake i 'normaltilstand'....
Det er 7 timers tidsforskjell, og vi hadde mye å se og mye å shoppe, så det var ikke tid til å sove ut og snu døgnrytmen.
Det medførte endel timer i våken tilstand midt på natten, men men.
Alt går seg til.

Av opplevelser kan jeg fortelle om:

Fantastiske byggverk


Den kinesiske mur

Spennende mat

Ming gravene 
Maos mausoleum.
Her skulle vi gjerne gått inn, men da måtte vi legge fra oss veskene.
Tok ikke helt sjansen på det

Den forbudte by.
Dette var et kunstverk fra inngang til utgang


Beijing Airport.
En aldri så liten del av den

Å kjøre Tuk Tuk i Thailand


Elefantridning

Galne krokodillemennsker.
Skulle forresten ha sett arrene han hadde oppover armen.



Enda flere kulinariske opplevelser



Latskapen lenge leve!



Spennende retter på nattmarked



Fiskespa

Rullende minibanker....

Manikyr!!!!
Bare fordi jeg ikke har tid til å la lakken tørke lenge nok før jeg finner strikkepinnene hjemme

Amazing view of Bangkok!

Å reise hjem med Angrybirds & Co


Innimellom ble det litt tid til shopping, som medførte 70,8 kilo + håndbaggasje.....


Og strikkepinnene?
De var med på hele turen, og gikk fin-fint gjennom sikkerhetssjekken
både i Oslo, Helsinki, Beijing og Bangkok!

1 kommentar:

  1. Oioioi, ser ut som dere har hatt en fantastisk tur!! =)

    SvarSlett

Tusen takk for at du la igjen en hilsen :)