en blogg om strikkedilla og andre hverdagshendelser

tirsdag, desember 20, 2011

De siste julegavene er herved av pinnen

Jeg skreiv om noen fiiine pulsvanter som jeg ville vise frem når jeg bare fikk festa trådene, og her er de

Det er bare det at jeg kjenner at jeg har så lyst på dem selv....
Kanskje jeg skal legge opp til et par til nå som jeg faktisk har litt tid før jul?

Oppskriften fant jeg på ravelry hos en dame som også har mange andre flotte oppskrifter.
Anbefaler å prøve.
Dette går på en kveld og to, alt etter hvor mye en klikker på datamaskinen mellom maskene

Pulsvantene er strikket i rester av babyull, og jeg glemte å veie før jeg pakket dem inn, men i overkant av et nøste antar jeg vil gå med.


Ellers fant jeg plutselig på et par andre prosjekter som bare måtte gjennomføres før jul.

Skal se om jeg får kommet med bilde av dem imorgen.
Det ene prosjektet har jeg forresten døpt Kåre.

Om du vil hilse på Kåre så får du nesten titte inn en annen dag også :)

Takk til dere som legger igjen hilsen.
Det er kjempekoselig!

2 kommentarer:

  1. De ble veldig fine, skjønner godt at du vil ha de selv!
    Spent på å "møte" Kåre, kan det være en bamse tro?
    Ha en fantastisk jul! =)

    SvarSlett
  2. Dei vart kjempefine! Og når du er i gong er det jo berre å lage same til seg sjølve! Etter jol treng ein jo også nokre små strikkeprosjekt!
    Gledeleg jol til deg!

    SvarSlett

Tusen takk for at du la igjen en hilsen :)