en blogg om strikkedilla og andre hverdagshendelser

onsdag, desember 21, 2011

Har du møtt Kåre?

Han er en aldeles herlig liten nissefar.
Jeg har sett at han har fått mange brødre ute i bloggland de siste dagene, så jeg måtte ha meg en jeg og.




Har allerede fått ønsker fra kolleger om å lage noen nissebrødre.
Spørs på om det går før jul.
Kanskje til neste år?

Nå mangler bare Kåre noen knapper til å lukke frakken sin med, så da har jeg prosjekt en liten stund til.




Ellers fikk jeg som nevnt tidligere prøvd meg på Katia Ondas garn.
En liten ekstra julegave til en som har fortjent det.
Morsomt garn, men noe knotete å strikke med...

Ha en fortsatt fin førjulstid
selv om det ikke er mye igjen av den

3 kommentarer:

  1. Kåre var da virkelig en kjekk kar! Utrolig kul! ;)

    SvarSlett
  2. Tøfft!
    Bomma litt med gjettinga mi.. =)

    SvarSlett

Tusen takk for at du la igjen en hilsen :)