en blogg om strikkedilla og andre hverdagshendelser

tirsdag, januar 17, 2012

Jeg elsker følelsen

av alpakka som glir så deilig mykt mellom fingrene når jeg strikker!

Nå er det en liten stund siden det sist var på pinnen, og jeg hadde nesten glemt den deilige følelsen.

Desto større var gleden!

Nå skal jeg strikke meg ei jakke fra DROPS
Var det noen som tenkte at dette er oppskrifter som går igjen heeeele tiden, og at man nå begynner å bli litt lei?
Vel det hørte jeg ikke!
:)

Her finner du oppskriften, og bildet er selvfølgelig lånt fra DROPS sine sider

Gleder meg til den er ferdig, om den blir ferdig da...
Jeg er nemlig innmari dårlig på fletter.
Og å sy i knapper...
Og å feste tråder.....

Det kan jeg nemlig vise her....
En stk kjole jeg gleder meg vilt til å ta på....
Bare jeg da kommer så langt at jeg monterer og får strikket halsen....

Så dere ser dette lover bra!

Ha en fin tirsdagskveld!
Vi blogges


1 kommentar:

  1. Kjempe fine jakka !
    Gler meg te å sjå kjolen - FLINKA :))
    Sko virkelig ønskt eg kunne kunsten, har strikka masse - men, va alltid mamma og Tante Gunbjørg så gjorde "det vanskeliga" og monterte,...
    Må nok austøve og få ta eit kurs :)))

    STOR KLEM !

    SvarSlett

Tusen takk for at du la igjen en hilsen :)