en blogg om strikkedilla og andre hverdagshendelser

torsdag, januar 12, 2012

Å verve en venn!

Siden 2011 har jeg vært medlem av Hobbyklubben etter tips fra en herlig strikkekollega.

Jeg vervet like etter en venninne og valgte av alle ting et muffinsstativ(!!!!) som vervepremie....
Siden den gang har jeg angret dypt og inderlig, for jeg ønsker meg så gjerne en garnvinde og et nøsteapparat...

Innmeldingen i klubben har jeg ikke angret et øyeblikk!
Jeg får mail om månedens bok, og går raskt og enkelt inn og avbestiller om det ikke er en bok som står på ønskelisten. Her er det mye forskjellig hobby, og ikke bare strikk. Klubben kan derfor sies å passe for de fleste.  Det er heller ikke noe kjøpepress som det er i mange andre bokklubber.

Som premie for å bli vervet får man ikke mindre enn 2 valgfrie bøker, en materialpakke + litt ekstra!
Eneste man må betale er porto. En superdeal med andre ord!


Nå kan man kanskje tro at dette innlegget er kjøpt og betalt fra Hobbyklubben.
Det er det ikke.
Dette er helt for egen vinning ;o)
Og selvfølgelig for å dele denne flotte klubben med andre!

Om du er interessert i å verves og hjelpe meg med å få en garnvinde og nøsteapparat, så send meg en lyd!

Ha en strålende aften videre!

3 kommentarer:

  1. Tusen takk for koselig kommentar! Skal snoke litt mer i din blogg også :o)
    Jeg er imidlertid medlem av Hobbyklubben ;o)

    SvarSlett
  2. Menne atte? Hva slags materialpakker og gaver da? *vurderer det*

    SvarSlett
  3. Når jeg ble vervet valgte jeg en materialpakke med oppskriftsbok på vanter o.l og fikk med finfint garn fra dsa(?) tror jeg det var, som da hørte til en av vantene (med finfine perler :)

    Om du vil kan du sende din mailadresse til maritaheggen@gmail.com. Da sender jeg deg en link, så kan du kikke enda mer.
    Husk man kan snuse helt frem til man bekrefter ;o)

    SvarSlett

Tusen takk for at du la igjen en hilsen :)