en blogg om strikkedilla og andre hverdagshendelser

onsdag, februar 29, 2012

Det er vår i luften

og jeg skulle ønske jeg kunne spedd litt på garderoben til LilleSnupp med noe hjemmelaget.
Og da aller helst hjemmesydd.

Hadde meg en tur på Stoff og Stil i dag og kom hjem med blant annet dette stoffet


Jeg ble så facinert av mønsteret og fargene, ikke minst...

Jeg ser jo at det er mer jordfarger som er in nå ut fra utvalget i butikken.
Jordfarger og masse mønster. MASSE mønster...

Jeg får begynne med dette,
så får jeg heller utvide horisonten etterhvert

Da var det bare å finn tid til å finne frem symaskinen da...

I tillegg så må jeg bare si at jeg er overveldet!
Jeg har faktisk rundet 1.000!!!! besøkende på siden min.
Tusen takk alle sammen, det er så koselig at dere titter innom
og at noen av dere også legger igjen en liten melding.

Ha en strålende kveld!

2 kommentarer:

  1. Flink du e så syr kledno sjøl !! Sko faktisk ønskt eg kune det, e jo så masse kult ein kan laga :)
    Stoff og Stil - der MÅ me ta turen når me klare å pella oss østøve (for svigermor syr ;) )

    Ha ein fortsatt fin søndag !
    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er klart vi må ta turen til Stoff og Stil ;o) Gjerne en tur til Grønland også for å snuse i herlighetene der?

      Slett

Tusen takk for at du la igjen en hilsen :)