en blogg om strikkedilla og andre hverdagshendelser

torsdag, februar 16, 2012

En brun knapp, virre virre vapp...

I løpet av den siste uken har jeg vært ute og funnet meg noen skatter.
Jeg synes de brune knappene her bare er fantastisk flotte.
Nå gjelder det bare å finne et strikkeprosjekt som er verdt å bruke dem på.
Foreløpig skal de ligge på vent.

Knappene i bakgrunnen skal imidlertid festes til et nylig omtalt fletteprosjekt ganske så umiddlebart!



I dag var jeg innom en av mine lokale dealere for å skaffe meg sistnevnte knapper,
men havnet på mystisk vis bort i den kroken som lokket med sokkefest...
Kan ikke skjønne at slikt er mulig egentlig, men slik gikk det nå da.



I tillegg har jeg lagt en plan for dette garnet, som skal bli med meg på bussen over fjellet i helga.
Gleder meg til å få det ferdig.
(og tenker ikke på at for å få det ferdig, er det en fordel å begynne først...)
Har aldri prøvd dette garnet (eller andre garn med fargeskift), så jeg er kjempespent på både hvordan det er å strikke med OG hvordan fargeskiftene blir...

Uansett så er jeg forelsket i fargene allerede, så dette må jo bare bli bra!





Bonus denne uka (eller teller lørdag som var som denne uken?) er dette myke deilige garnet.
Mauds garn hadde dette på lørdagstilbud til 10,- kroner nøstet,
og et slikt tilbud kan man jo ikke gå fra....

Aner muligens en hals og to her....
Eller har dere et annet forslag til meg?

Ellers ønsker jeg dere en flott og kreativ kveld
og håper noen av dere hiver dere med på Strikk-med'en min.
Jeg gleder meg til å høre om planer og kanskje få se ferdige resultat.

3 kommentarer:

  1. Åh de knappene så ut som sjokoladekjeks :)

    SvarSlett
  2. Fine knapper! Jeg strikket meg en bolero i Elfin garn en gang, for lenge, lenge siden....tror jeg har noen rester liggende, kanskje hals ikke er så dumt?

    SvarSlett
  3. Sjokoladekjeks var ikke dum beskrivelse :)

    Elfingarnet ligger fremdeles og venter. Ser ikke ut som det blir hals til denne sesongen.... så mange prosjekter/ideer og så liten tid *sukk*

    SvarSlett

Tusen takk for at du la igjen en hilsen :)