en blogg om strikkedilla og andre hverdagshendelser

søndag, februar 12, 2012

Når bloggingen går i rykk og napp...

....betyr det vel at strikkepinnene går på høygir?

Det gjør de her hos meg.

I Hobbyklubben har jeg fått en aldeles herlig bok som heter Norsk småstrikk.
Her har jeg funnet mange fin-fine oppskrifter som skal prøves ut.

Resultatet av første utprøving ble slik:


Fargene kom virkelig ikke med på bildet i det hele tatt!!!
Det skal være knæsj grønn/lime og dyp klar lilla.
Ordentlig fargekræsj som ble til et helt fantastisk resultat.

Det er første gang jeg har forsøkt meg på en slik oppskrift,
og det frister faktisk til gjentagelse.

Pinnekroken har de gående en utfordring om å lage noe til noen du er glad i.
Disse er laget til LilleSnupp for å holde henne god og varm på beina,
og det er mitt bidrag til utfordringen!

2 kommentarer:

  1. Dette mønsteret er så fint, mamma og bestemor har strikket enorme mengder!

    SvarSlett
  2. Utrolig fine, og så kjekt med spennende farger :-)

    Takk for at du deltar i utfordringen vår.

    -pinnekroken-

    SvarSlett

Tusen takk for at du la igjen en hilsen :)