en blogg om strikkedilla og andre hverdagshendelser

tirsdag, mars 20, 2012

Et fjell er besteget...

... og det fjellet er vel egentlig strengt tatt ikke et fjell.

Men det kan sammenlignes med et fjell som skal bestiges. Det ser så svært og uovervinnelig før man får startet, men så er det så moro når man først kommer i gang.
Når man står på toppen får man en følelse av seier!

Det har jeg nå!

Se bare her:
Slik lå den i lang lang tid....
Jeg hadde ved flere anledninger lyst til å bruke den,
men akk så seigt det gikk med å finne frem monteringslysten....


Nå ser den imidlertid slik ut :)
Jeg er så happy, så superfornøyd, med både kvaliteten, detaljene og kjolen generelt!!!!


Det er oppskrift fra Drops,
men jeg har byttet ut farger og noe garn for å få den slik jeg vil.
Ellers er oppskriften fulgt til punkt og prikke.


Fletteborden i midten er jeg spesielt fornøyd med.
Den gir en meget lekker effekt, og var kjempemorsom å strikke når jeg bare knakk koden på fletta.


Eneste som mangler nå er at det skal bli kaldt nok til at jeg orker å gå med den
og at jeg mister et par kilo på veien slik at jeg våger å prøve den på....

Til høsten kanskje?
For begge målene

2 kommentarer:

  1. Wow, for en nydelig kjole. Imponert, litt av et arbeid å strikke.

    SvarSlett
  2. Den var utrolig lekker! Spesielt fletteborden, ja!

    SvarSlett

Tusen takk for at du la igjen en hilsen :)