en blogg om strikkedilla og andre hverdagshendelser

tirsdag, mars 13, 2012

individuell kompetanseplan

På jobben er temaet med individuell kompetanseplan kommet opp.
Dette innebærer at hver enkelt medarbeider skal ha en egen individuelle kompetanseplan som skal sie noe om nettopp plan for kompetanse. eller kompetanseutvikling om du vil....
Til høyre på siden her har jeg gjort nettopp det.

Laget min egen lille kompetanseplan over hva jeg vil lære meg i 2012.
Tror nok ikke denne blir godkjent på jobben, men pytt pytt.
Synes det er en fin idé å ha det innen strikk og slikt også jeg :)


Hva har du som mål på din kompetanseplan for 2012?

2 kommentarer:

  1. God idé! Anbefaler dominostrikk - veldig enkelt og veldig pent!! :)

    SvarSlett
  2. Takk for koselig kommentar hos meg :)
    For en god ide med en slik kompetanseplan. Alltid gøy å lære noe nytt. Synes man burde fått noen av de oppfylt via jobben :)
    Jeg skal også lære magic loop ganske snart via et strikkekurs jeg tar på nettet, men da for å strikke armer. Og har konkrete planer for å lære englemasker ganske snart. Ellers er jeg jo i ferd med å lære å lage en "perfect fit seamless cardigan top down". Og har meldt meg på et sykurs på nett for å sy kjoler.

    SvarSlett

Tusen takk for at du la igjen en hilsen :)