en blogg om strikkedilla og andre hverdagshendelser

lørdag, mars 31, 2012

Lønn for strevet


Som tidligere nevnt har jeg strikket ølvotter/kyllinger for nabo'n,
men jeg var ikke interressert i betaling.
Jeg syns det er så flott å kunne glede så herlige mennesker med noe jeg elsker å drive med.

Nabo'n og mannen stiller opp om det er noe, de inviterer på middag og selskap og er bare supre.
Nå inviterer vi tilbake også, for all del.
Men de er som sagt supre ;o)


Dette møtte meg i døra når jeg kom hjem fra en helt fantastisk dag med jentene
på strikkekafé hos Mauds garn i Lillestrøm.

Hva skal man si?
Tuuuuuusen takk kjære nabo'n :)
Dette var meget for mye!


Nå skal jeg imidlertid gjøre meg klar til besøk av en venninne,
og vi skal kose oss med bobler og sushi!

GOD LØRDAG ALLE SAMMEN!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du la igjen en hilsen :)