en blogg om strikkedilla og andre hverdagshendelser

lørdag, mars 24, 2012

Lørdagsyssler

Det er ingenting som er så herlig som sol og varmt vær når man har fri fra jobb.

Når det i tillegg er strikkecafé på Mauds garn er lykken perfekt!

LilleSnupp og jeg pakket strikkepinner, godt humør og en reserveheklenål og dro ut på tur.

På Mauds hadde de fått herlige nye perler, og forslag om å lage egne maskemarkører slo godt an blant alle damene + LilleSnupp.

Vi hadde det så moro at vi rent glemte å drikke både kaffe og ta bilder,
så da ble det tatt noen bilder i solen hjemme.



Jeg er såååååå fornøyd,
og skal finne frem perlene jeg har hjemme også!

Her skal det bli eget sett med markører for hvert påbegynt strikketøy!

Å jeg elsker våren og alle de fine fargene som kommer frem!

I kveld blir det bobler i glasset!
Ha en strålende vårlig lørdag dere også!


og ups... ser det sneik seg med et par nøster i posen min også... må være ninjanøster, for de krøp nærmest lydløst nedi...

4 kommentarer:

  1. Herlige maskemarkører! Jeg fikk slike i bursdagsgave av ei god venninne for en tid tilbake, og de er flittig i bruk!! :)

    SvarSlett
  2. Så fine maskemarkører! Kult med sånne "smykker" i strikketøyet =)

    SvarSlett
  3. Knall fine, og angrer meg ikke mindre for at jeg ikke kom. Men ble hjemmedag istedet med strikketøy og endel husarbeid :) Jeg takker ja til invitasjonen din neste søndag, gleder meg allerede :)
    Kanskje jeg kan snike med meg noe perler fra samlingen til min datter, og få lært meg å lage disse kjempe søte markørene? Dine er jo såå søte da!!
    Jeg er nu ferdig med kjøreposen og "saueskinnsfellen", kun montering igjen :) skal få tatt bilder når de er helt ferdige og legge ut :)

    :)Linda

    SvarSlett
  4. Kjempefine maskemarkører! Har lenge hatt planer om å lage, men får liksom aldri begynt :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du la igjen en hilsen :)