en blogg om strikkedilla og andre hverdagshendelser

mandag, mars 19, 2012

Med nål og tråd

jeg begynner å bli litt mer kjent med symaskinen,
og det får LilleSnupp nyte godt av.

LilleSnupp danser sportsdans, og målet er å en gang kunne sy vakre latin- og standardkjoler.

Her er forsøk nummer to på treningsskjørt. Her har jeg tegnet mønster etter tips fra ei venninne.
Stoffet var ikke det mest perfekte kjente jeg. Det er en kunst å finne riktig stoff også har jeg funnet ut.


Her har dere uansett resultatet.
Hva synes dere?

1 kommentar:

  1. Skjørtet vart kjempefint. Er i en bli kjent fase med symskinen min eg og, og veit at stoffet har mykje å seie for resultatet. Spesielt når en ikkje er så dreven. Gleder meg til å sjå kva meir fint du tryller frem.

    SvarSlett

Tusen takk for at du la igjen en hilsen :)