en blogg om strikkedilla og andre hverdagshendelser

torsdag, mars 15, 2012

Noen ganger er det veldig tydelig at man er sin mors barn


LilleSnupp er begynt på ei lue fra Arne og Carlos med en twist.
Litt glitter må man ha selvfølgelig.

LilleSnupp skal for første gang strikke mønster med to farger,
og jeg gleder meg til å se resultatet.

Inntil videre er mor kjempestolt over grundig arbeid med jevnt strikk!


Imorgen tar jeg meg en tur til Køben med min kjære og jobben hans.
Kanskje jeg får funnet en nøstebutikk og tatt med meg noen souvenirer hjem?

For det går vel ikke under kategorien hamstring når det er souvenir fra det store utland?

Ha en fin helg!

3 kommentarer:

  1. Nydelig farge! Og så ble jeg nyskjerrig, hva er dominostrikk? :)

    SvarSlett
    Svar
    1. http://www.youtube.com/watch?v=I_1ibXQH3L4
      Her ser du en video med dominostrikk fra garnstudio :)
      Fin måte å lage lappetepper med minimalt med montering etterpå. Fin effekt blir det også.

      Tenker at jeg skal bli kvitt litt rester i løpet av 2012 ved hjelp av denne metoden :)

      Slett
  2. Så koselig når interesser går i arv :-) nydelig farge også.

    SvarSlett

Tusen takk for at du la igjen en hilsen :)