en blogg om strikkedilla og andre hverdagshendelser

fredag, mars 30, 2012

påskeharer og andre herligheter

jeg er ganske sikker på at jeg avbestilte, men jeg har ryddet i mailboksen min og slettet mye, og dermed har jeg ikke kvittering på avbestillingen.

Uansett så dumpet det en pakke fra Hobbyklubben ned i postkassa mi her en dag.
Tenkte å returnere den, men så kom jeg på hvor mye jeg angret på at jeg avbestilte boken Arne og Carlos hadde om strikkedukker....

Så da beholder jeg den, og ser om jeg kanskje ikke lager en liten påskehare-familie etterhvert
(når jeg bare får ferdig noen andre prosjekter som opptar pinnene for tiden)


I tillegg fikk jeg denne bonusboken på kjøpet...
Farlig bok, men kan begrunnes i at det er lov å skeie ut i påsken...
Tror jeg...


God påske ønskes dere alle :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du la igjen en hilsen :)