en blogg om strikkedilla og andre hverdagshendelser

onsdag, mars 21, 2012

påskekyllinger og øyekirurgi

Her kommer den ferdige bestillingen fra nabo'n som dere kunne se den spede begynnelse på tidligere.




Kyllingene er nå ferdig klekket, og jeg kjenner at jeg er i påskehumør.
Rett og slett!


Nabo'n bestilte 2 stk, men jeg måtte da ha en for meg selv også?

Kyllingene er strikket i fritidsgarn på pinne nr 6 etter oppskrift fra Hobbyugla.

Nebb, bein og vinger er etter bilde som ble vist fra nabo'n, så jeg vet virkelig ikke hvem jeg skal gi æren for ideen.

Kyllingene ble tovet flere ganger, og jeg tror nok at jeg ville laget noen endringer på størrelsen om jeg skulle laget flere slike ølvotter/påskekyllinger.


Har dere begynt med påskeforberedelser?

1 kommentar:

  1. Hihi, de var da utrolig skjønne! :D Påskeølvotter?

    SvarSlett

Tusen takk for at du la igjen en hilsen :)