en blogg om strikkedilla og andre hverdagshendelser

mandag, april 30, 2012

Har du sett så fin fine nøster?


Jeg fikk teste ut et hespetre og en nøstemaskin og jeg må bare si:

Jeg eeelsker det!
Og bare se de fine sjatteringene i de rød/rosa nøstene.
Aldeles fantastisk om jeg må si det selv.

De blålige nøstet er Lace fra Garnstudio og jeg lurer på om jeg ikke skulle laget meg et Haruni sjal...
For å åpne linken må du ha en profil på Ravelry

Meeen.
Det er ikke det som kommer fremst i køen for å si det sånn...
Om du lager deg en profil på Ravelry,
eller du allerede har en, så finner du meg om du søker på litjjenta.
Er en stund siden jeg har vært aktiv der nå, men jeg kommer sterkere tilbake :)

Ønsker dere en strålende aften, og en god 01. mai i morgen :)

1 kommentar:

  1. Å ja, det er så kjekt å få nøstet opp garnet sitt. Blir jo så fint!

    SvarSlett

Tusen takk for at du la igjen en hilsen :)