en blogg om strikkedilla og andre hverdagshendelser

tirsdag, april 03, 2012

Hjerte-torsdag

Forrige uke var jeg ute og gikk på tur og havnet på mystisk vis på Strømmen,
like utenfor Hennes Fritid....

På et skilt sto det at de hadde hjerte-torsdag med mange gode tilbud...
-Ja, ja, tenkte jeg.
-Da er det bare å gå inn og titte litt...

Grete, som den herlige, smilende strikkedamen heter, har et bord fyllt med perler.
Hun tar en krone grammet, noe jeg synes er en meget overkommelig pris.
Med tanke på alle maskemarkørene som må produseres fremover,
så trenger man faktisk en del perler....

Perlene viste jeg frem i forrige blogginnlegg.


I tillegg har jeg hørt, og sett alle de som skryter av Sandnesgarn sitt nye hefte Klassiker 0-4.
Så da gikk det som det måtte gå..
9 nøster med Smart til 20% rabatt ble også med hjem.

Jeg har ikke begynt på det ennå, og jeg prøver så godt jeg kan å bli ferdig med andre prosjekter først...

Vi får se da....
Kanskje det blir påskestrikk?

Hva strikker dere på i påsken?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du la igjen en hilsen :)