en blogg om strikkedilla og andre hverdagshendelser

tirsdag, april 24, 2012

Lykke levert per post

Her for en tid siden oppfordret Maud oss om å legge ut påskestrikk :)
Jeg la da ut ølvottene som var bestilt av nabo'n og tenkte at de var jo morsom påskestrikk.

Jammen ble jeg ikke for aller første gang trukket ut (eller stemt på) til å få en overaskelse i posten!

ÅÅÅÅ lykke, tenkte jeg.

Nå skal det sies at jeg bor sånn ca 20 minutters gangavstand fra Mauds, og jeg er som oftest der og henger titt og ofte, så strengt tatt.... de kunne spart seg for portoen ;o)
Men så skal det også sies at jeg eeeelsker overraskelser i posten. Da gjerne andre overraskelser enn TV-lisensen som ramler ned i postkassa to ganger i året, like overraskende hver gang...

I mail til Maud forklarte jeg også min barnlige glede av å finne spennende saker i min postkasse, så hu var sporty og sendte det per post.

Lykke var stor når jeg fant den etterlengtede konvolutten i postkassa like etter påskeferien.
Med skinnreim og nydelige perler.

Nå må jeg bare finne ut av hvordan jeg lager armbåndet slik at jeg kan vise hele verden
(hvertfall de i umiddelbar nærhet) at jeg har vunnet premie og fått et nyyydelig armbånd-kit av Maud!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du la igjen en hilsen :)