en blogg om strikkedilla og andre hverdagshendelser

onsdag, mai 23, 2012

Mønsterjelp ønskes

Nå har jeg strikket sjal, jakker, kjoler og votter og kjenner litt på at det snart er på tide å la ull og alpakka hvile noen måneder.... Så en lekker liten kjole på nettet et sted. Det var ingen oppskrift der, så jeg lagret bare bildet. Kunne gjerne tenkt meg å strikke et slikt sett til LilleSnupp.
Vet du om oppskrift på dette settet, eller noe som ligner, er jeg takknemlig for henvisning til sted det kan kjøpes/finnes :) Jeg er også mottagelig for andre ideer :)Gjerne noe sommerlig til ei herlig frøken på 10,5 år som fortjener en oppmerksomhet Og så til sånt rent datatekniske ting... Mer spesifikt IPad tekniske ting.... Hvorfor i all videste verden får jeg ikke til å legge ved bilder i blogginnleggene mine herfra? Må innom IPhone og starte innlegget der, men får ikke sjekket størrelse på bildet eller noe.... Skikkelig annoying.... Tips her også mottas med takk Ha en ellers strålende dag i solen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du la igjen en hilsen :)