en blogg om strikkedilla og andre hverdagshendelser

lørdag, mai 19, 2012

Nesten ferdige prosjekter

På en formiddag med strikkekafe kommer man langt. Litt mat ble det i dag også. Takk til Maud for at hun koker kaffe og lar oss få sitte i butikken og kose oss annenhver lørdag :)
Jeg har noen tråder å feste, men ellers er det bare supert! Oppskriften er funnet på ravelry, og vi er flere frøkner som har laget samme. Nå skal jeg ta fatt på en av mine mange ufoer.... Har sagt til meg selv at minst en UFO må fullfører før jeg begynner på noe nytt.... Hvordan ser det ut med dine ufoer? Har du noen?

2 kommentarer:

  1. UFOer, hmmmmmmmmm.. har jeg ikke sett! *kremt*
    trådfesting er gørr...

    Så digg m Strikkekafe, høres SÅ koselig ut.. =)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja :) om du er i nærheten en gang, får du gi en lyd :) hadde vært koselig

      Slett

Tusen takk for at du la igjen en hilsen :)