en blogg om strikkedilla og andre hverdagshendelser

mandag, mai 28, 2012

UFO reduksjon pågår

Jeg finner ufoer overalt.

Denne har ligget siden i fjor sommer. Gikk tom for garn på et nytt prosjekt, så da var det bare å begynne....

Det gikk jo innmari fort og greit, så jeg skjønner ikke hvorfor den har ligget så lenge.
Nå er den hvertfall ferdig, skal få seg en runde i maskinen, så den er klar til LilleSnupp er hjemme senere i dag :)

Gleder meg til å overraske henne, for i det siste har det blitt lite strikk til henne, og mye til meg.
Har jammen fått høre det også, så nå var det på tide.

3 kommentarer:

  1. Den ble jo riktig flott :) syns jeg ser likheter i headeren din ;)

    SvarSlett
  2. Åh, jeg syns den der er så flott! Har sett den i voksenstørrelse før. Hvor kommer oppskriften på, om jeg får spørre? :)

    SvarSlett
  3. Lekker =) Tipper prinsessa ble kjempefornøyd.

    Ta turen innom bloggen vår for å bli med på vårt store blogglotteri =)

    SvarSlett

Tusen takk for at du la igjen en hilsen :)