en blogg om strikkedilla og andre hverdagshendelser

torsdag, juni 28, 2012

DIY - kosekveld

Hjemme alene og koser meg med impulskjøp fra hennes fritid i ettermiddag.

De har hjerte-torsdag siste torsdag i måneden,
Og i dag skulle jeg egentlig bare innom for å levere inn noe garn jeg hadde kjøpt for mye av...
Men i en slik liten godtebutikk er det meeeget vanskelig å gå ut fra, uten å ha fylt opp posen bare pittelitt.


Dette er kveldens produksjon:













Jeg er meget fornøyd med meg selv, og ser at jeg rett og slett må gjøre dette myye oftere.

Mer moro å lage det selv, enn å gå på butikken.
På butikken kjøpte jeg dette, og supplerte på med det jeg fant i skuffer og skap



I <3 it


Ha en strålende kveld alle sammen.
Og takk for alle fine kommentarer dere legger igjen <3
Det er så koselig å høre fra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du la igjen en hilsen :)