en blogg om strikkedilla og andre hverdagshendelser

fredag, juni 29, 2012

I det kreative hjørnet

I dag har himmelen åpnet alle sine sluser, og det har virkelig pøset ned....

På en slik dag er det fint å ta turen innom Maud og håpe på at Line er på jobb.
Hun er nemlig en kløpper med alt som heter perler og smykker.


denne fikk jeg hjelp av Line til å lage


Maud har så mye mer enn ull, og akkurat nå føler jeg kreativiteten blomstre ;)
Det blir nok litt dyrt å kjøpe perler her i Norge om jeg virkelig skal begynne å lage smykker, så et lynkurs i E-bay shopping må nok til. Etter ferien vel og merke...

I tillegg til perler kan man jo også lage smykker og armbånd av lær som under her.

Her har jeg rett og slett brukt makrame-teknikken,
Og jeg synes det ble riktig så fint

Blir dere lett inspirert av nettsider?

Ellers har jeg fullført bikini-overdelen til min herlige kusine.
Den sendes i posten i morgen tror jeg, så får jeg krysse fingrene for at sommeren blir bra nok til at hun får brukt den.

heklet etter oppskrift fra garnstudio i mandarin petit


Ha en strålende helg folkens!
Vi blogger!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du la igjen en hilsen :)