en blogg om strikkedilla og andre hverdagshendelser

torsdag, juni 14, 2012

Å ta vare på seg selv i hverdagen...

I dag har jeg prøvd noe nytt.
Jeg har, etter anbefalinger fra en god venninne, gått til en refleksolog og prøvd behandling.
Damen het Gøril og har egen nettside hvor du kan lese om hva hun gjør.



Nå har jeg, som du ser, kuleplaster på punkter i ørene, som selvfølgelig representerer noe i meg som trenger å trigges. De punktene som ble trykket på i dag skulle roe ned produksjon av adrenalin og få meg til å slappe mer av.

Har du hørt om akupunktur før, blir det litt samme prinsippet forsto jeg.

Spennende saker, og jeg skal på flere besøk til denne damen.

Har du noe du gjør for å ta vare på deg selv i hverdagen?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du la igjen en hilsen :)