en blogg om strikkedilla og andre hverdagshendelser

søndag, juli 22, 2012

Fin fine runde vesten min!

I drops kid silk og baby alpakka.


Det har vært et eventyr å gå den ferdig med tanke på garnmengde og litt feilbestilling.
Først bestilte jeg et nøste kid silk for lite og tenkte at det skulle gå bra.


Det gjorde det jo ikke, og vi scoret høyt på kriseskalaen da vi var på telttur i det herlige Norge.

Imidlertid har garnstudio fin fine nettsider som kan si meg hvor jeg finner deres forhandlere OG hvilket garn de har. Krisen ble avverget og helten kjørte meg til Nancys strikkestove på Sandnes slik at jeg fikk kid silk :)


Når jeg kom hjem til hjembygda mi, minket det derimot kraftig på babysilk. IKKE DEL AV PLANEN!!! Og kriseskalaen ble nesten sprengt!

Jeg holdt pusten idet jeg begynte med forkortede rader, og slapp den ikke før jeg festet siste tråd.

La ved bilde av alt avklippet, så dere skulle få se. Er nemlig to timers kjøring for å få tak i nøste, og det ikke på veien vi har som kurs.


Men men. Nå er den ferdig. Og den er varm og deilig og myyyyyyk!!!!

I love it ❤❤❤❤❤





Oppskrift: drops 141-26
Garn: Kid Silk og babysilkalpacca
Str: M

1 kommentar:

  1. Så stilig an va ! Tippe den e varm og deilig å slenga øve seg ja.
    Jammen e du produktive !! :)

    Klem Birgit

    SvarSlett

Tusen takk for at du la igjen en hilsen :)