en blogg om strikkedilla og andre hverdagshendelser

torsdag, august 16, 2012

Å du herlige fargeklatt

Den er ferdig!!!!

Det har vært knute på tråden, løse tråder, splitta tråder og håpløse tråder. Herlige tråder, fargeglade tråder, og sist men ikke minst!
Et sammensurium av tråder som nå er blitt mitt nye yndlingsplagg!

Eller. Skal bruke den for første gang i morgen, men jeg ser for meg at den blir vasket titt og ofte :)

Det har tatt sin tid, både med å velge ut farger og å feste tråder.
Å strikke den har gått som en lek, og anbefaler gjerne mønsteret til andre.

Designet er Drops sitt 68-23 og garnet er muskat.
Fargene finner du ved å besøke meg på www.ravelry.com

Der heter jeg også litjjenta

Ha en super kveld :)







Blogger har forresten klikket litt for meg i dag, så derfor ble bilder og annet litt hulter til bulter..... Håpløst....
Kanskje er det nettleseren. Noen som kan tipse meg om andre nettlesere enn safari som funker på IPad?

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. :) Takker! Det er sjelden jeg har fått så mange komplimenter på en dag, som når jeg gikk med denne :)

      Slett
  2. Hei! Jeg skal strikke denne men sliter med første omgang av oppskriften! Er det 5eller 6 masker mellom felling og kastene? M1? Glad for svar:-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er seks masker før første kast. Lykke til

      Slett

Tusen takk for at du la igjen en hilsen :)