en blogg om strikkedilla og andre hverdagshendelser

tirsdag, september 11, 2012

71 grader nord hos bestemor

I går kveld satt vi som klistret foran skjermen da gjengen fra 71 grader nord sykla gjennom de flotte bygdene i Ølen. Jeg så barndomshjemmet mitt, og bestemors hus på kloss hold. Vinka litt fra sofaen der jeg satt, men de kom ikke ut og vinka tilbake.

Pytt pytt.
Når det var ferdig, hadde jeg nystekte knekkebrød og en haug med opprykk fordi jeg strikka for langt...

Sånn går det når bestemor nesten blir TVkjendis :D




3 kommentarer:

  1. De knekkebrødene så veldig gode ut :)

    Var benket forn 71 grader nord vi også, for et fint sted du kommer fra :)

    Ønsker deg en strålende dag (i regnet?) :)

    Du, den ordbekreftelsen din er nesten umulig å lese :S

    SvarSlett
  2. Heisann. Så hyggelig at "nye" lesere titter innom bloggen min og legger igjen en liten notis. =)
    Ja, en kan vel bli for ivrig, alle og enhver, så opprekk er kjent faktor her også. =)
    Ha ei fin uke du også!
    Tone B.

    SvarSlett
  3. Hmmm, kjenner jeg blir sulten av å lese om knekkebrød. Tror jeg må ta meg en tur på kjøkkenet :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du la igjen en hilsen :)