en blogg om strikkedilla og andre hverdagshendelser

søndag, september 02, 2012

Den store UFOdagen

I dag har jeg funnet frem flere UFO'er og fått to av dem til (nesten) FO'er.
Tror nok at jeg er blitt litt motarbeidet med faktum er at det er søndag i dag, men pytt sann.
Jeg kom så langt som jeg kom....



Denne har ligget ei stund, men fikk siste finpuss i form av trådfesting og knapper i dag.
Nå ligger den til tørk, etter å ha fått seg en liten runde i maskinen...

I tillegg la jeg siste hånd på verket på noe søtt og yndig noe, både en og to og tre ganger....
På slutten av kvelden gikk det opp for meg at det er en grunn til at man ikke skal drive med håndarbeid på en søndag...
Jeg strikket glattstrikk der det skulle være vrangbord, jeg festa knappehullstolpen på innsiden av knappestolpen. Jeg klippa av tråder som ennå ikke var festa, og fikk nærmest panikk av hele greia...

Derfor avventer jeg nå å vise frem noe søtt og yndig noe, 
i påvente på at det skal bli mandag og trygt å håndtere både saks og strikkepinner...

Håper deres søndag ikke har vært like full av begivenheter, 
Og at dere er er uthvilte og klare for en ny uke med nye muligheter

2 kommentarer:

  1. He he, får håpe ting går bedre nå som søndagen er over :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ting går så meget mye bedre nå når søndagen er over. Imidlertid skal det lille søte yndige noe få ligge en aldri så liten stund til ;) Jeg er nemlig begynt med hemmeligheter. Skal fortelle litt mer om det etterhvert :)

      Slett

Tusen takk for at du la igjen en hilsen :)