en blogg om strikkedilla og andre hverdagshendelser

fredag, september 21, 2012

Endelig minusgrader og is på rutene


Dette har vi ventet på helt siden LilleSnupp ble ferdig med Arne og Carlos lua si.
Hver eneste morgen de siste ukene har den blitt tatt på, så har temperaturen blitt testet og hun har funnet ut at den må ligge litt til...
Men nå! Endelig!
Det LilleSnupp (og mor) har ventet på!

Endelig er det tid for å ta frem ull og alpakka!



Jeg har funnet frem alpakkajakka, rundevesten,flettejakka med mer.

Jeg nyter kulden, for da kan jeg kle meg i mine mykeste plagg :)

Ellers må jeg bare vise godis-sprekken min i dag...

Hadde bløtkake på jobben, og jeg sneik meg til å spise den ene rosa.
Den var kjempelekker, og veldig god :)

Ønsker dere alle en god helg, og om dere bor i nærheten av Lillestrøm er dere mer enn element til å bli med meg på strikkekafe på Mauds garn imorgen :)

2 kommentarer:

  1. Wow, så flink hun er! Så gøy at de små lærer seg strikkekunsten :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, mor er meget stolt. Hun har strikket hele selv. Mor har kun hjulpet med fellingen. Gleder meg til å se alt hun kreerer opp gjennom årene :)

      Slett

Tusen takk for at du la igjen en hilsen :)