en blogg om strikkedilla og andre hverdagshendelser

onsdag, september 19, 2012

Innlegg nummer 100!

Tenk at jeg har hatt så mye på hjertet :)

I innlegg nummer 100 vil jeg gjerne vise frem min herlige LilleSnupp, og hennes siste prosjekt.
Riktignok 'in progress', men langt fra en UFO. Hun strikker jevnt og trutt hver eneste dag, og er snart ferdig med bakstykket på Dorthe-genseren...


Er hun ikke flink?


Jeg holder på å veksle mellom hemmelig-strikk til mannen og strikk med str tannpirkere for tiden. Alt nøye planlagt i forhold til hvor mannen befinner seg.


Ønsker dere en fortsatt super uke, og takk for at dere titter innom.
Ses plutselig :)

2 kommentarer:

  1. Hun er kjempeflink, og jeg er fortsatt imponert over den lua m mønsterstrikk hun laget!

    SvarSlett
  2. Hun er kjempeflink, og jeg er fortsatt imponert over den lua m mønsterstrikk hun laget!

    SvarSlett

Tusen takk for at du la igjen en hilsen :)