en blogg om strikkedilla og andre hverdagshendelser

onsdag, oktober 03, 2012

DEN følelsen....

....man får når man har strikket 2 armer (frem til mønsteret) OG en 7 cm vrangbord med 1r 1vr over 229 masker og oppdager at man har strikket i feil størrelse.....

Den følelsen av oppgitthet, frustrasjon og forbannelse!!!!!
Den følelsen skal jeg gjøre mye for å slippe å få igjen!!!!!!!

Heldigvis går det seg til når man får ting litt på avstand ;)



Nå sitter jeg her på stasjonen og venter på toget
og tenker at man får mer ut av garnet når det strikkes av to ganger :)
Ikke så dumt at det er forsinkelser innimellom da :)

ellers må jeg jo også si at det er veldig hyggelig når fremmede damer kommer bort til meg og sier at det er så hyggelig å se at noen strikker til en forandring, samtidig som de gir meg et hjertelig smil.

Ha en fortreffelig dag alle sammen :)
Det skal jammen jeg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du la igjen en hilsen :)