en blogg om strikkedilla og andre hverdagshendelser

tirsdag, oktober 23, 2012

Det går fremover...

Nå er det en stund siden forrige innlegg.
Det er fordi jeg ikke er ferdig med noe nytt bloggverdig enda.
Er imidlertid kommet lenger på prosjektet jeg fortalte om her og her.



måtte forresten bare vise min nye fiiine neglelakk :)

Bolen er klar, og nå er det bare å vente på at Mannen skal reise på jobb igjen.
Kan jo ikke strikke på slike prosjekt når han hjemme.
Noen ganger har jeg flaks med at han jobber mye borte ;)


Siden sist har jeg også vært ute på eventyr.
Skal legge ut nye blogginnlegg snart
Jeg looover :)

Klem fra meg!



3 kommentarer:

  1. Heldige mannen som skal få slik ein flott genser! Og neglelakken var frisk! Kvargdagsglede!!

    SvarSlett
  2. Spennende! Heldige mannen :)

    SvarSlett
  3. Så heldig mann du har, den ser flott ut

    SvarSlett

Tusen takk for at du la igjen en hilsen :)