en blogg om strikkedilla og andre hverdagshendelser

onsdag, november 14, 2012

Egotid...

...er så viktig å sette av tid til.
Spesielt nå når det er så kaldt, surt og mørkt ute...

Jeg har vært superego for tiden og kjenner at jeg synes det er helt suuupert :)

Startet med Mary Kay party hos ei herlig venninne.


Aldri prøvd det før 
(kun sett Mary Kay konsulenter på amerikanske såpefilmer med rosa biler uten tak), 
og hadde derfor ingen forventninger.
Nå er det vel to uker siden, og jeg må si...
Jeg har alltid slurvet med rensing og hudpleie, 
og etter jeg var på Mary Kay party har jeg renset huden både morgen og kveld.
Må bare si det!
Jeg begynner å få babyhud!!! Love It!!!



Så har jeg klippet og farget håret (Love it Moooore)


OG testet vippe-extensions for første gang... (Love It The Most!!!)

Ta deg tid til å være litt ego i hverdagen du og :)

Du er verdt det !!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du la igjen en hilsen :)