en blogg om strikkedilla og andre hverdagshendelser

søndag, juli 24, 2011

En helg som vil bli husket...

Helgen skulle tilbringes på sørlandet med familie med sjø, regn og kos.
Kan jo si at helgen ble noe annerledes enn vi hadde trodd.
Å våkne lørdag til nyheten om det store omfanget av tragedien var rett og slett forferdelig. Jeg har ikke klart å ta det helt innover meg, og bildene fra regjeringskvartalet ser ikke ut som vår hovedstad... Jeg tror man må ha vært der for å forstå angsten, skrekken og håpløsheten som de rammede må føle.
Mine tanker går til de skadede, de pårørende, de savnede og de avdøde...

Nyhetene surret det meste av helgen, men det har vært viktig å komme seg ut og se og oppleve andre ting også. Spesielt for LilleSnupp.
LilleSnupp og bestefar studerer det flotte havet


Støvler var nødvendig når vi skulle ut og finne skjell

Som det skinner i perlemor. Naturens vidunder

Helgen ble minnerik på mange måter.
Jeg håper bare LilleSnupp klarer å ta med seg de fine opplevelsene vi hadde

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du la igjen en hilsen :)