en blogg om strikkedilla og andre hverdagshendelser

søndag, august 14, 2011

Søndagstur

Da var vi kommet til midten av august, og jeg har så langt klart å overholde min selvpålagte innkjøpsstopp... Med god hjelp av posen som har stått i gangen noen dager nå og ventet på å bli åpnet...

I dag klarte jeg ikke vente lenger, og her er hva som ventet meg...

Om noen nå tenker at dama er gal, så stemmer det nok.
Videre stemmer det også godt at jeg eeelsker Garnstudio sitt garn og deres mønstre.
Jeg leser på andres blogger om andre flotte garntyper, og jeg ser at jeg MÅ utvide garnhorisonten min i fremtiden.....
Riktignok har jeg innkjøpsstopp. Og kanskje må jeg strikke litt plass først.
Jeg aner nemlig ikke hvor jeg skal gjemme mitt siste innkjøp *iiiik*

I dag har LilleSnupp og jeg tatt oss en tur til storbyen.
Det hører med til historien at jeg aldri før har kjørt i Oslo på egenhånd...
Etter x-antall 'rekalkulerer' fra dama inni GPS'en hørte jeg fra LilleSnupp: "Mamma, jeg liker ikke Oslo jeg.."
Vi fant fram til slutt, og endte opp på Kulturhistorisk museum.
Mye flott og spennende å se på.


Dette var vår søndag.
Håper du også har hatt en fin søndag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du la igjen en hilsen :)