en blogg om strikkedilla og andre hverdagshendelser

mandag, juni 20, 2011

Julaften midt i juni

Nå er det nedtelling til ferie, og jeg kjenner at arbeidet mitt bærer preg av feriemodus om dagene. Men på tross av det får jeg gjort mye, noe som jeg absolutt ikke klager over. 
Hjemme vokser hybelkaninene. Jeg vet ikke hvem som gir dem gjødsel slik at de sprer og formerer seg, men noen er det. Når solen skinner så flott inn vinduene, synes de jo ekstra godt. 
Tenker jeg får ta en ordentlig nedvask før vi reiser på ferie. Det er så deilig å komme hjem igjen til rent og ryddig hus. 

Ellers har det nesten vært som julaften her i huset i dag. Lille My fikk en hel pose med 'arvegods' å boltre seg i, og hun fant jammen noen outfits til sommerferien også. 
Sommerferien er fyllt med planer, og jeg tenker vi kommer hjem igjen med 'kofferten' fylt med gode minner (og kanskje noen ferdige strikkeprosjekt?)
Jeg må bruke morgendagen til å planlegge hvilke prosjekt som skal få bli med meg i veska *glede seg*

Ha en flott mandagskveld

- litjjenta-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du la igjen en hilsen :)