en blogg om strikkedilla og andre hverdagshendelser

søndag, juni 19, 2011

I blogghimmelen

Like mye som jeg elsker et nytt strikkeprosjekt, elsker jeg å surfe nettet etter nye spennende håndarbeidsblogger. Etterhvert som jeg finner nye blogger, jo mer ønsker jeg meg min egen der jeg kan fortelle om mine siste 'på pinnen', eller 'skulle ønske jeg hadde på pinnen'.
Så her er jeg da.
Enda en blogg vil nok mange tenke, og det tenker jammen jeg også ;o)
Vi får vel se hvordan det går.

Jeg har meldt meg på strikkeverdens "Gjøre ferdig konkurranse" 10 i 10 med 10. Kan hende setter jeg målene mine litt høyt, men jeg har da klart å bli ferdig med første prosjektet.

Anbefaler alle andre til å bli med også. Fin måte å bli ferdig med prosjekter som har ligget en stund.

Ønsker alle en fortsatt flott søndagskveld



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du la igjen en hilsen :)