en blogg om strikkedilla og andre hverdagshendelser

fredag, juni 24, 2011

Da var bagen pakket

I morgen tidlig reiser vi på tur, og jeg har pakka reiseveska!
Denne er nøye planlagt for alle slags muligheter.
Akkurat nå har jeg en Marius tunika str M på pinnene, men den nærmer seg styggelig ferdig. Synes Lillesnupp sin ble så fin, så jeg ville ha en akkurat lik en selv. Av restegarnet (for det ble det en del av) tenkte jeg å lage leggvarmere til Lillesnupp med Mariusmønster. Mye mer praktisk enn sokker har jeg funnet ut. Og så har jeg hørt at det visstnok kommer på moten igjen til høsten.
Skulle jeg bli lei av leggvarmerne (jeg er ikke fan av å strikke med strømpepinner nemlig) så har jeg nok av andre prosjekter å ta av. (Gikk litt amok på Drops-salget...)
Med meg i vesken ligger derfor nyinnkjøpt kopptue-garn OG et nytt Drops prosjekt i Alpakka.
Ikke akkurat riktig med tanke på sesongen vi er inne i, eller en del av mitt bidrag til 10 i 10 med 10 hos Strikkeverden, men pytt pytt...


Slik ser reiseveska ut :)
I reiseveska ligger også min 'magiske' bok. Denne har jeg som oftest med meg, og skriver ned om jeg får ideer eller blir inspirert av noe rundt meg. For eksempel overveldende lyst på et nytt prosjekt på listen min.
Jeg har også oversikt over alle pinnene mine her, og den reddet meg nettopp fra en stor feriekrise.
Hadde ikke riktige pinner til Drops prosjektet, og takket være fin oversikt så jeg det før butikken stengte.

Da reiser jeg. Håper på å kunne dele mange fine ferieminner når jeg er tilbake!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du la igjen en hilsen :)