en blogg om strikkedilla og andre hverdagshendelser

fredag, juli 01, 2011

Hjemom en tur

Da var vi kommet hjem fra Danmark, og det akkurat i tide til å reise på neste tur. Denne turen går til det vakre vestland og familie.
I Danmark har vi vært så heldige å få nyte flott vær og solskinn. Det var så vakkert å se solnedgangen sene kveldstimer. Jeg reiser gjerne tilbake.

Vi var også på rundtur rundt i både sommerland og i dyrepark. Mange flotte opplevelser for store og små

Lillesnupp oppe i høyden.

 

Her fikk jeg kjøpt meg et flunkende nytt strikkeprosjekt! Tenke seg til at de hadde himmelrike i Danmark også. Mannen himla med øynene og jeg åpna lommeboken. Kan ikke forstå at ikke Mannen ser hvor fantastisk det er med garn i alle farger og kvaliteter....
Strikkeprosjektet blir blogget ved en senere anledning.

Fantastisk flott flaske, med fantastisk godt innhold

På vår kjøretur gjennom Sjælland var det mange vindmøller. Jeg synes de ruver som skulpturer i landskapet og faktisk er ganske vakre.
Jeg ble ferdig med et prosjekt og startet et nytt på tur. Bilder av dette kommer etterhvert.

Ønsker alle en flott regnværsdag, og fortsatt god sommer!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du la igjen en hilsen :)